Hulp nodig?

Het AG Customer Care-team staat voor je klaar! Je kan ons op verschillende manieren bereiken.

Chat

Klik tijdens de openingsuren, maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u, op het vraagteken rechtsboven

Email

Stuur ons een mailtje met je vraag. Onze expert helpt je zo snel mogelijk voort.

Telefoon

Bel ons van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (behalve feestdagen). 

Chat

Klik tijdens de openingsuren, maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u.

Email

Stuur ons een mailtje met je vraag. Onze expert helpt je zo snel mogelijk voort.

Telefoon

Bel ons van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (behalve feestdagen). 

Contactformulier

Een opmerking of suggestie? Laat het ons weten via ons contactformulier. Onze expert helpt je zo snel mogelijk voort.

Wat als het ondenkbare gebeurt?

Is er een overlijden van iemand aangeduid in het contract? Dan kan je dit online formulier gebruiken om het te melden.  

Ben je over iets niet tevreden?

Neem dan eerst contact op met ons op customercare@ag.be  of op +32 (0)2 664 94 85.

Heb je daarna nog klachten, dan kan je die bezorgen aan AG, Dienst Klachtenbeheer (+32 (0)2 664 02 00, E. Jacqmainlaan 53, 1000 Brussel).

Als de oplossing die AG voorstelt je geen voldoening schenkt, kan je je klacht voorleggen aan de Ombudsman van de verzekeringen (de Meeussquare 35, 1000 Brussel, www.ombudsman-insurance.beinfo@ombudsman-insurance.be,+32 (0) 2 547 58 71).

Je kan ons bereiken

van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u.

Momenteel zijn we niet beschikbaar

Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u.