Vervang je Facebook login door je e-mailadres

Zoals vermeld in onze e-mail zijn we genoodzaakt om de toegang tot het Yongo platform via Facebook te verwijderen.

Het e-mailadres, vermeld in onze communicatie, is de sleutel om terug toegang te krijgen tot je gegevens. Dit is ook het e-mailadres dat aan je Facebook-profiel gekoppeld is. Geen zorgen, indien je liever een ander gebruikt, kan je het achteraf aanpassen.

Of je via de APP of via het platform toegang hebt tot Yongo, je vindt hieronder de stappen om je toegang weer te herstellen.

Indien je de APP gebruikt, volg dan eerst die instructies, daarna kan je meteen ook weer inloggen met je e-mailadres en het gekozen paswoord.

Volg deze stappen

  • Verwijder eerst je profiel van de Yongo-app (klik op het vuilbakje rechtsonder)
  • Bevestig het verwijderen van je profiel
  • Klik op de knop "Login
  • klik op "registreren" onderaan de pagina
  • Gebruik het e-mailadres dat is vermeld in de laatste e-mail die je van ons hebt ontvangen
  • Valideer de e-mail met de verificatiecode, die je ontvangt via e-mail
  • Vul je naam en voornaam in
  • Kies een wachtwoord
  • Je moet dan enkel nog je pincode aanmaken.

ik gebruik de app

VOLG DEZE STAPPEN

  • Klik hier
  • Vul je e-mailadres in dat werd vermeld in de laatste e-mail die je van ons hebt gekregen
  • Valideer de e-mail met de verificatiecode, die je ontvangt via e-mail
  • Vul je naam en voornaam in
  • Kies een wachtwoord.

ik gebruik het platform

Na deze stappen zal je Yongo-account opnieuw toegankelijk zijn, maar niet meer via Facebook.

Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren bij problemen.

Klantendienst +32 (0)2 664 03 80
Wij zijn beschikbaar
Ma-Vr : van 08u tot 18u

Contact Faq